Waarom KlantAlert?

Waarom KlantAlert?

1. Dagelijkse check van uw klantenbestand op de meeste recente faillissementen, aanvragen tot surseances van betaling en overige wijzigingen

Dagelijks wordt uw klantenbestand gecontroleerd op een match met de meest recente wijzigingen van verschillende officiële rechtspraak publicaties, zo ontgaat u helemaal niets meer en kunt u altijd direct de juiste acties ondernemen! Wilt u meer weten over de koppeling met uw Klantenbestand, dat vindt u Hier.

2. Direct een melding via de e-Mail wanneer er een wijziging of statusupdate plaatsvindt binnen uw klantenbestand

Op basis van uw KlantAlert abonnement keuze krijgt u voor verschillende wijzigingen in uw klantenbestand een melding via de e-mail. Lees meer over de verschillende KlantAlert varianten.

3. De portal geeft u op ieder moment in één dashboard een compleet overzicht van uw Klantalert resultaten

De KlantAlert Portal wordt volledig ingericht naar aanleiding van uw abonnement keuze. In de portal vindt u alle informatie in één overzichtelijk dashboard en kunt u met de verschillende informatie, statistieken en de zoekfunctie zaken makkelijk terugvinden en met elkaar combineren! Klik hier voor meer informatie over Het Dashboard.

4. Met de KlantAlert applicatie heeft u altijd de touwtjes in handen.

Door de melding bij een wijziging binnen uw klantenbestand, kunt u direct actie ondernemen en voorkomen dat er onnodige financiële schade ontstaat. U kunt bijvoorbeeld direct productleveringen en/of diensten stopzetten. Bij KlantAlert Extra kunt u bijvoorbeeld ook direct reageren op bijv. faillissementen binnen uw Regio en/of Sector… Klik voor meer informatie over de mogelijkheden op deze Pagina.

5. Er zijn 3 KlantAlert varianten, dus er is altijd een juiste keuze voor iedereen!

U kunt kiezen uit KlantAlert Start, Extra en All-in. Deze drie abonnement keuzes breiden zicht uit en bieden per variant extra meldingen op specifiek niveau. Zo ontvangt u met KlantAlert Extra ook meldingen op Regio & Sector niveau en krijgt u met All-in ook meldingen als er bestuurswijzigingen of ontbindingen plaatsvinden in uw klantenbestand. De mogelijkheden zijn enorm breed en u kunt het met de verschillende varianten zo uitgebreid maken als u zelf wenst. Kijk voor alle mogelijkheden op deze Pagina.

6. Met Klantalert Extra kunt u ook een melding ontvangen wanneer er faillissementen in uw regio of sector plaatsvinden

Naast de Regionale faillissementen, welke uit zakelijk perspectief kansen biedt, kunt u met de KlantAlert Extra variant ook gerichte informatie ontvangen over faillissementen vanuit uw totale Sector. Dit kan om verschillende redenen zeer interessant zijn!

7. KlantAlert werkt op basis van de KVK nummers in uw klantenbestand

De KlantAlert applicatie werkt op basis van officiële KVK nummers die gekoppeld zijn aan alle organisaties en bedrijven in Nederland. Wanneer uw klantenbestand, KVK nummers bevat, kan de KlantAlert applicatie deze dagelijks synchroniseren met de failliet verklaarde organisaties die vanuit de verschillende rechtspraak websites worden gepubliceerd. U vindt meer informatie op de KlantAlert & KVK pagina.

8. KlantAlert heeft verschillende partners waar een koppeling mee tot stand is gebracht…

Op dit moment heeft KlantAlert koppelingen met verschillende partners. Dit kunnen Boekhoudpakket of CRM-systemen zijn. U vindt onze huidige partners op de Onze Partners pagina.