Teamleader

Met CRM (Customer Relationship Management) van Teamleader heb je alle informatie van klanten en contacten op één plek. Of het nu gaat om beheren van klantgegevens, offertes en facturen, het starten van een project of het registreren van uren het kan allemaal.

Door onze ervaring met dit CRM pakket besloten wij al snel dat dit één van onze partners moest worden!

Hoe koppelt u KlantAlert aan Teamleader?

Om Teamleader te koppelen aan KlantAlert, dient er een actief KlantAlert abonnement te zijn. U kunt het KlantAlert abonnement via de volgende link aanvragen:

Op de registratiepagina heeft u de mogelijkheid om te kiezen voor het door u gewenste KlantAlert abonnement. Daarna geeft u de hoeveelheid klantrelaties in uw klantenbestand aan en wordt het juiste tarief voor uw 1-jaarlijkse KlantAlert abonnement berekend. Na een geslaagde iDeal betaling wordt uw account geactiveerd. U ontvangt een e-mail met de inlogcode voor uw persoonlijke KlantAlert Dashboard.

Zodra u een actief KlantAlert abonnement heeft, kunt u het Teamleader systeem koppelen. Om het Teamleader systeem gekoppeld te krijgen, dient u in KlantAlert op de “koppel knop” te klikken onder “Abonnementen” in het linker menu (zie Bijlage 1)

Bijlage 1

Het klikken op de koppel knop, zal Teamleader openen (Teamleader zal vragen om in te loggen). Wanneer u vervolgens de stappen vanuit Teamleader doorloopt, is de koppeling met KlantAlert gerealiseerd!

Instructievideo
Veelgestelde vragen over de koppeling met Teamleader

Welke informatie haalt KlantAlert uit TeamLeader?

Wij gebruiken de TeamLeader API om uitsluitend “Bedrijven/Companies” uit te lezen. Van de opgevraagde bedrijven wordt uitsluitend het “ID, en KvK nummer” gebruikt. Overige informatie wordt niet verwerkt en niet opgeslagen.

Welke informatie zet KlantAlert in TeamLeader?

Geen. KlantAlert leest uitsluitend de gegevens uit TeamLeader. Er vinden geen schrijfactiviteiten plaats.

De koppeling werkt niet, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder!

Werkt de koppeling ook zonder KvK nummer?

Nee dit werkt niet. Wij controleren uitsluitend op het KvK nummer, hierdoor is de betrouwbaarheid van onze controle zeer groot.

Hoe snel worden de relaties gecontroleerd?

Na het eenmalig koppelen zullen uw relaties zo snel mogelijk worden gecontroleerd op basis van het KvK nummer. De relaties zullen tegen onze Database worden gehouden, en wanneer er een vermelding in onze Database aanwezig is op 1 van uw relaties, ontvangt u hier een e-mail over. We hopen het natuurlijk niet, maar het kan dan ook zijn dat u meerdere e-mails ontvangt nadat uw klantenadministratie is gekoppeld aan KlantAlert. Zodra u een e-mail heeft ontvangen, wordt de desbetreffende relatie eveneens in uw Dashboard getoond.

Wat als u geen melding meer wenst te ontvangen?

Op dit moment informeert KlantAlert u (dagelijks) bij faillissementen, surseance van betaling of wanneer er updates zijn betreffende een specifieke zaak of debiteur. Om geen meldingen meer te ontvangen over een bepaalde relatie, kunt u het KvK nummer aanpassen in uw klantenadministratie. Er komt een mogelijkheid om in KlantAlert per relatie aan te geven dat u niet meer actief geïnformeerd wenst te worden over een status update. Wanneer dit beschikbaar is, zullen wij u uiteraard informeren over deze mogelijkheid.

Meer informatie over Teamleader