KlantAlert Business+

KlantAlert Business+

KlantAlert Business+ is Maatwerk!

KlantAlert is gekoppeld aan een tal van online systemen welke veelal worden gebruikt door het MKB. Denk bijv. aan Twinfield, MoneyBird, Exact Online, SnelStart, etc.

Wij kunnen ons voorstellen dat voor de grotere organisaties die hun Boekhoud-, CRM- of ERP-systeem op eigen hardware en/of locatie hebben draaien, de gegevens niet in de Cloud opslaan of het idee hebben dat het gewoonweg niet lukt om KlantAlert te koppelen, het ook een interessante oplossing is! U wilt toch ook graag inzicht in de faillissementen, surseances van betaling, ontbindingen en fusies/splitsingen binnen uw klantenbestand?

Vaak wordt binnen deze organisaties geen gebruikt gemaakt van de standaard online systemen en is het traject om een willekeurige koppeling tot stand te brengen intensief en specifiek maatwerk. Dit weerhoudt ons echter niet en wij bekijken dan ook graag met deze organisaties naar de mogelijkheden met de KlantAlert Business+ variant!

Ontwikkeling op maat

Bij concrete interesse in de KlantAlert oplossing gaan wij door middel van maatwerk ontwikkeling een koppeling tot stand brengen tussen uw systeem/ klantenbestand en de KlantAlert database! Het officiële KVK nummer is veelal de beste methode/ informatiebron om de relaties in uw klantenbestand te controleren. Welke informatie wij uit uw systeem uitlezen, zal te allen tijde in samenspraak worden bepaalt.

Zodra er een match is met een organisatie o.b.v. het KVK nummer uit uw klantenbestand en de KlantAlert database ontvangt ook u direct een melding per mail. Doordat de koppeling maatwerk is, kunnen wij uiteraard ook een stap verder gaan door bijvoorbeeld een setting te maken op de klantkaart, wekelijkse- of maandelijkse rapportages toe te sturen etc.
De mogelijkheden zijn eindeloos, ook het automatisch beëindigen van diensten (abonnementen) zou tot de mogelijkheden kunnen behoren: Uw wensen staan hierin centraal!

Uiteraard wordt de maatwerk koppeling volledig AVG-proof ontwikkeld, wordt er een verwerkersovereenkomst opgesteld en kan de koppeling middels een PIA of andere audit worden gecontroleerd.

Lees meer over de Koppeling & uw Klantenbestand

KlantAlert nog waardevoller met Credit management

KlantAlert is ook uit te breiden met een Credit Management tool. Met deze waardevolle toevoeging aan de KlantAlert applicatie, kunt u gedurende de samenwerking met organisaties bijv. van uw top 10 belangrijkste klanten, de financiële gezondheid continu monitoren.

De Credit Management functionaliteit is geheel naar wens in te richten. U kunt zelf aangeven op welke klanten u dit wilt toepassen en ook het moment en de frequentie van de credit check naar eigen inzicht indelen.

De Credit Management tool, kan het verschil maken omdat u de trend van belangrijke organisaties in uw klantenbestand kan volgen gedurende de lange termijn. Zodra het moment daar is en er een faillissement wordt gepubliceerd, heeft u de nodige stappen al ondernomen om de financiële schade tot een minimum te beperken.

Alles in één dashboard!

In de KlantAlert Portal heeft u op ieder moment het laatste inzicht in de stand van zaken rondom de bedrijven in uw klantenbestand. Alle informatie wordt op een overzichtelijke wijze weergegeven en u kunt altijd zoeken naar wat voor u op dat moment relevant is.

De Credit Management informatie zal ook direct zichtbaar zijn in het KlantAlert dashboard, zodat u één overzicht heeft.