KlantAlert & Portal

KlantAlert & Portal

In de KlantAlert Portal heeft u op ieder moment het laatste inzicht in de stand van zaken rondom de bedrijven in uw klantenbestand. Alle informatie wordt op een overzichtelijke wijze weergegeven en u kunt altijd zoeken naar wat voor u op dat moment relevant is.

De KlantAlert Portal wordt volledig ingericht naar aanleiding van uw abonnement keuze. Dus wanneer u kiest voor de KlantAlert Start variant krijgt u direct een melding en kunt u in de portal zoeken en filteren op faillissementen in uw klantenbestand.

Wanneer u kiest voor de KlantAlert Extra variant krijgt u naast de melding bij een faillissement, ook een melding bij een faillissement in uw Regio en in de Sector waarin u werkzaam bent. U kunt in de portal zoeken en filteren naar bedrijven in uw Regio die failliet zijn verklaard en daarnaast kunt u nauwkeurig in de gaten houden wat de stand van zaken is in de Sector waarin uw werkzaam bent. Zo is de de informatie niet alleen nuttig om financiële schade te voorkomen, maar kunt u ook in kaart brengen waar uw kansen liggen!

De KlantAlert All-In variant geeft u nog veel meer informatie. Zo kunt u bij deze variant ook rekenen op een melding bij een ontbinding bij de KVK, een Fusie en/of Splitsing vaneen organisatie en een wijziging van het bestuur in één van de organisaties binnen uw klantenbestand. De KlantAlert applicatie voorziet u van de melding, de KlantAlert Portal geeft u het overzicht. Naast het voorkomen van financiële schade kunt u met de uitgebreide versies van KlantAlert, ook uw kansen inschatten binnen de branche bijvoorbeeld of actie ondernemen wanneer er een nieuw bestuur wordt aangesteld etc. Al met al is de KlantAlert portal een echte aanvulling op de applicatie en geeft u op ieder moment een overzicht op maat!