FAQ

FAQ

Welkom bij de FAQ /Veel Gestelde Vragen van KlantAlert. Wij hebben de vragen gecategoriseerd, zodat u snel de juiste antwoorden vindt. Staat uw vraag niet op de onderstaande pagina? Neemt u dan gerust contact met op!

Algemeen

Hoe registreer ik mij voor KlantAlert?

U kunt zich hier registreren

Welke KlantAlert variant moet ik kiezen?

KlantAlert wordt aangeboden in drie varianten. KlantAlert Start, Extra en All-in. De varianten onderscheiden zich in het aantal verschillende meldingen die u kunt ontvangen binnen uw klantenbestand. U kunt hier de check doen om er achter te komen welke KlantAlert variant het beste bij u past!

Hoe veilig is KlantAlert?

 de KlantAlert applicatie leest puur en alleen de KVK nummers vanuit uw systeem. Alle overige informatie die eventueel meekomt om de match te maken tussen uw klantadministratie en de KlantAlert database met faillissementen wordt direct weggeknipt en weggegooid.

Er wordt dus geen enkele andere informatie opgeslagen dan de KVK nummers. U hoeft dus geen moment bang te zijn dat er financiële of persoonsgegevens worden gedeeld met de KlantAlert applicatie

Wilt u meer informatie over de Privacy statement etc, klikt u dan hier

Wie kan gebruik maken van KlantAlert?

KlantAlert is voor iedere organisatie die een klantenbestand en debiteurenbeheer heeft dé oplossing om onnodige financiële schade te voorkomen. KlantAlert heeft op dit moment diverse koppelingen met Boekhoud & CRM pakketten. Dit breiden wij continu uit, om zo steeds meer bedrijven te kunnen voorzien van de KlantAlert applicatie.

Werkt KlantAlert alleen met Nederlandse bedrijven?

Op dit moment worden alleen Nederlands KvK nummers gecontroleerd tegen het Nederlandse faillissementenregister. We zijn op dit moment aan het onderzoeken of ook de Belgische bedrijven kunnen worden gekoppeld. Indien u overige landen wenst te koppelen, neemt u dan contact met ons op.

Werkt KlantAlert alleen met het KVK nummer?

KlantAlert werkt alleen wanneer er KVK nummers in uw klantenbestand staan opgeslagen. Hoe rijker uw bestand is aan KVK nummers, hoe meer organisaties er worden meegenomen in de dagelijkse controle. Tevens is het KVK nummer ook het enige wat KlantAlert leest vanuit uw klantenadminstratie. Er wordt geen enkele andere informatie uitgelezen.

Koppelingen

Welke koppelingen heeft KlantAlert?

KlantAlert is op dit moment gekoppeld met een aantal Boekhoudpakketten en een CRM pakket. De huidige koppelingen vindt u op deze pagina. Wij streven ernaar op korte termijn weer een aantal nieuwe koppelpartners aan de lijst te kunnen toevoegen, houdt de website, de nieuwsbrief en onze LinkedIn pagina dus in de gaten!

Hoe koppel ik TeamLeader?

Wanneer u ervoor kiest om uw KlantAlert abonnement te koppelen aan het CRM systeem Teamleader, vragen wij u na de registratie om de stappen te volgen die u ontvangt via de mail. Met een paar klikken op de knop, kunt u dan uw Teamleader omgeving koppelen aan de KlantAlert applicatie. Of klik hier voor een instructievideo

Hoe koppel ik SnelStart?

Wanneer u ervoor kiest om uw KlantAlert abonnement te koppelen aan het boekhoud systeem SnelStart Online vragen wij u na de registratie om de stappen te volgen die u ontvangt via de mail. Met een paar klikken op de knop, kunt u dan uw SnelStart Online omgeving koppelen aan de KlantAlert applicatie. Of klik hier voor een instructievideo

Hoe koppel ik WeFact?

Wanneer u ervoor kiest om uw KlantAlert abonnement te koppelen aan het boekhoud systeem WeFact vragen wij u na de registratie om de stappen te volgen die u ontvangt via de mail. Met een paar klikken op de knop, kunt u dan uw WeFact omgeving koppelen aan de KlantAlert applicatie. Of klik hier voor een instructievideo

Hoe koppel ik MoneyBird?

Wanneer u ervoor kiest om uw KlantAlert abonnement te koppelen aan het boekhoud systeem Moneybird vragen wij u na de registratie om de stappen te volgen die u ontvangt via de mail. Met een paar klikken op de knop, kunt u dan uw MoneyBird omgeving koppelen aan de KlantAlert applicatie.

Hoe koppel ik HostFact?

Wanneer u ervoor kiest om uw KlantAlert abonnement te koppelen aan het boekhoud systeem HostFact vragen wij u na de registratie om de stappen te volgen die u ontvangt via de mail. Met een paar klikken op de knop, kunt u dan uw HostFact omgeving koppelen aan de KlantAlert applicatie.

Welke koppelingen volgen er binnenkort?

Het is ons streven om zo veel mogelijk ondernemers te helpen met het beperken van schade rondom faillissementen. Dat kan door zoveel mogelijk boekhoud & CRM pakketten te koppelen. Op korte termijn worden de volgende pakketten gekoppeld: Exact Online & Twinfield. Houd onze nieuwsbrief en website in de gaten om geïnformeerd te worden bij een nieuwe koppeling. Wilt u een ander pakket gekoppeld hebben? Neemt u dan contact met ons op!

Kan ik ook een nieuwe koppeling voorstellen?

De KlantAlert applicatie is steeds in ontwikkeling en wij vinden het belangrijk om steeds beter en groter te worden. Het toevoegen van nieuwe Boekhoud en CRM koppelingen is hieraan onlosmakelijk verbonden. Dus wanneer u een suggestie heeft, schroom niet en neem contact met ons op!

Financieel

Hoe gaat de betaling van het KlantAlert abonnement?

Wanneer u de KlantAlert applicatie wilt gaan gebruiken, vragen wij u om zich te registreren via deze pagina. Daar kunt u naast uw gegevens invoeren, ook uw KlantAlert abonnement naar keuze betalen met iDeal. De iDeal transacties worden verwerkt door payment provider: Sisow

Hoelang loopt het KlantAlert abonnement?

Het KlantAlert abonnement sluit u af voor 1 jaar. Uw iDeal betaling berekend automatisch het bedrag gebaseerd op uw abonnement keuze x 12 maanden. Wanneer het 1e jaar KlantAlert gebruik voorbij is, ontvangt u automatisch een factuur. Wanneer u deze voldoet, wordt het KlantAlert abonnement verlengd met weer 1 jaar.

Kan ik meerdere abonnementen tegelijkertijd hebben?

Wanneer u twee systemen gebruikt binnen uw organisatie en u wilt het totale klantenbestand koppelen aan uw KlantAlert abonnement, kiest u ervoor om twee KlantAlert abonnementen af te sluiten. Beide zullen worden getoond in uw persoonlijke dashboard.

Kan ik het KlantAlert abonnement opzeggen?

Het KlantAlert abonnement sluit u af voor 1 jaar. Wanneer het 1e jaar KlantAlert gebruik voorbij is, ontvangt u automatisch een factuur. Wanneer u deze voldoet, wordt het KlantAlert abonnement verlengd met weer 1 jaar. Wanneer u besluit de factuur niet te betalen vervalt automatisch uw KlantAlert abonnement.